Váradi Sándor blogja. Üdvözöllek! Köszönöm, hogy meglátogattál.

Szkíta Nemzetiségi Önkormányzat jogállás - pontja...

Az önkormányzatiság nemzeti(ségi) megoldása a globális hatalom struktúrája és jogintézményei ellenében.

Ma a Földön, többségében olyan nemzetállamok létezhetnek, amelyek működését részben vagy egészben a globális háttérhatalom irányítja. Ha már nem lát esélyt az irányításukra, akkor elpusztítja őket. Ennek ellenére a világ nemzeteinek a többsége törekszik arra, hogy egyre kisebb befolyást tudjon érvényesíteni a háttérhatalom rájuk. Egy láthatatlan háttérhatalomról beszélhetünk. És az ellenirányú folyamatok is többnyire nemzetbiztonsági okokból láthatatlanok eddig.

Hazai helyzetkép
A néhai Apostoli Magyar Királyság területén, az eltelt ötszáz év során, brutális beavatkozásokkal a háttérhatalom képes volt a nemzetet lezülleszteni az állati lét és tudatosság szintjére. Ma nem beszélhetünk tömeges nemzettudatról, tömeges erkölcsiségről, morálról. Leginkább nem, politikai kultúráról. Ma ez a színtér, a megvásárolható posztok, személyek, bizottsági helyek, képviselői privilégiumok kollaborációja a hazai és globális hatalom irányába. Tisztelet a fehér hollónak (kivételnek)!
Valójában azt a brutális támadássorozatot, amit a nemzet eddig végig élt, a túlélésünket bizonyítja, - más nemzet már rég megszűnt, eltűnt volna. De hát ez volt mindvégig a cél. Mi még ennek ellenére itt vagyunk és élünk! Bár a hatalom protokollja szerinti struktúra keretei között alig vagyunk képesek a fizika regenerációra, fennmaradásra is, - még mindig tudunk Őseink életrajzi adatairól, történelmi tetteiről, az értékrendjükről, az Atilla királyunk által felvállalt nemzeti szintű Keresztútról, a Szent Korona tanáról és misztériumáról, a történelmi alkotmányunk értékéről és világviszonylatban is egyedi értékéről.
Szóval ismerjük eredetünket, többnyire valós történelmünket, azaz a gyökereinket. Ez az alap, a fundamentum, amelyre ma is lehet és szabad építkeznünk!
A hazai kép azért ennél sokkal összetettebb, mert ránk mindig kettős mércével mért a háttérhatalom is, és az Ég is.
Ma Magyarországon nincs jogállamiság. A hatalom megosztása nem létezik. A kötelességek és jogok egyensúlya nem létezik. Az igazságszolgáltatás helyett, jogszolgáltatás és annak intézményi diktatúrája létezik. Gazdasági függetlenségünk nem létezik. A pénzügyi szabadságunk helyett, globális pénzügyi hitelfüggőség van. Persze ez irányítja a hazai hitelkitettségünket is. Valódi népszuverenitás nem létezik. Az állami intézményrendszer (hivatali apparátus) önálló jogkörökkel, lobbierővel és hatalommal bír. Valójában ez a „réteg” irányít, hisz a politikai erőket is ez mozgatja. A hazai hatalom szintje nem a parlamenten belüli politikai pártok kezében van, hanem az apparátus láthatatlan kezében.
Ilyen külső és belső körülmények között, találni-e megoldást mindezekre? Mert, hogy ha nem változtatunk, akkor a nemzet pár évtizeden belül ténylegesen eltűnik. Bár ez a folyamat globális szinten mindenütt zajlik, ez nem vígasztal bennünket.

Történelmi alkotmány
Bár igaz, hogy a középkorig a Magyar Királyság volt Európa leggazdagabb és legerősebb állama. A kontinens aranyszükségletének a nyolcvan százalékát mi termeltük és adtuk. Így mindig jutott anyagi erőforrás a nemzet fennmaradásához, katonai kiadásokra, stb. Ahogy a Mediciek és Fuggerek felállítottak egy másik pénzügyi struktúrát, sebezhetővé váltunk. A történelmi események mögött, minden esetben ott találjuk a pénzügyi, láthatatlan szálakat, és a hatalom koncentrációjára való törekvést.
A nemzet létét, - és vállalt üdvtörténelmi szerepét, - a leírt erőviszonyok és gazdagság mellett, a történelmi jogállásunk, és elsődlegesen a Szent Korona tana és misztériuma határozta meg! Tehát nem az aranyunk mennyisége, vagy pénzügyi függetlenségünk. Ezek is fontosak, de a nemzet jogállása az első.
Miben volt különleges számunkra az a megoldás?
Elsősorban a Szent Korona, a legfontosabb jogalanyunk. Élő minőség, Égi Igazság. Én Isteni Bizonyosságnak hívom. Mert minden tulajdonjog gyökere Ő. Nem a király, nem a nemzet. Alatta található egyenrangú felekként a király és a nemzet. Ezzel valósult meg a hatalom egyensúlya.
A történelmi alkotmány szerkezete és jogállása pont ezzel biztosította, hogy a világi hatalom ne tudjon visszaélni a rá bízott jogokkal. Ma nincs semmilyen hatalmi egyensúly! Igaz, ma király sincs. Bár az Apostoli Magyar Királyság soha nem szűnt meg, nem oszlatta fel magát, idegen erő nem tűntette el. Jogilag ma is létezik. Az évszázadok során tett globális támadások nem tudták megszűntetni, mer égi felhatalmazású, és az üdvtörténelmünk élő vállalása okán hallhatatlan. A globális háttérhatalom, maximum letakarni tudja csillogó multi-kultúrával, fogyasztói társadalmi tudatprogramozással, a profit illúziójával.
Ezért az Apostoli Magyar Királyság, mint a Szent Korona országa ellen, más stratégiát dolgoztak ki. Ha szakrálisan nem szüntethető meg, mert hallhatatlan, - a fizikai területét szakították el egymástól és a Koronától. Valójában ez a Trianoni gyalázat célja. Mert nem a nemzetet darabolták fel és adták oda kétharmadát a nemzetiségeknek, önálló államuk megalapítására vagy megnövelésére. A Szent Korona szakrális terét, a Kárpát-medencének egybefüggő energetikai rendszerét és szakrális erejét darabolták szét. Tudatosan, mágiával. Ráadásul csalárd módon egyből behelyezték a politika színterébe, és a mai napig tudatosan ott is tartják. Mert tudják, hogy ezen a szinten nincs megoldás, így ezzel a manipulációval bármeddig ott tarthatnák. Persze csak addig, amíg ki nem derül a valós cél és módszer, valamint a nemzeti tudatosságú emberek rá nem ébrednek a szakrális tér szerkezetére és az eredeti rendszerére. Akkor egyenként, mindenki saját maga fogja újra meghatározni a viszonyát, jogállását a Szent Koronához, és a már tudott és ismert szakrális rendszeréhez! És mivel erre nem csupán magyar nemzetiségűek fognak ráébredni, - hanem szlovákok, horvátok, délvidékiek, stb. – egy magasabb, szellemi síkon jöhet létre a megoldás is.
Összegezve a történelmi alkotmányunk értékét és mintáját, az elsődleges feladat, hogy a mai közjogi állapotokban az egyedüli hatalmi elem mellett megjelenjen az egyensúly másik ága is. Igaz ma nincs király, helyette ott az Országgyűlés, mint a politikai pártok VIP játszótere. De ne tévesszen meg senkit a silány színészi produkció! Ez még is csak a több párt rendszerű diktatúra maga.
Hiányzik a rég volt felsőház, az egyensúly másik eleme. A mérleg nyelve. Az Országgyűlés már letette a bizonyítványát, sőt kétszer is! Először 1989-ben. Akkor úgy döntött, hogy közjogilag az addig tartó kommunista diktatúrával vallja meg a jogfolytonosságát, és ráadásul nem határozta meg a történelmi alkotmánnyal való viszonyát. Az eredményt ismerjük…
Másodszor pedig 2013-ban. Az alaptörvény beiktatásakor. Itt sincs meghatározva a történelmi alkotmánnyal való jogfolytonosság kérdése. Elterelő módon, megemlíti, de nem állítja helyre a jogfolytonosságot.
Ráadásul, mindkét időpontban a politikai hatalom megfosztotta a nemzetet, a népszavazás intézményétől, - azaz nem tekinthető legitimnek egyik alkotmányozási eredmény sem.
Visszatérve a történelmi alkotmányhoz, a megoldás abban áll, hogy a hatalom egyensúlyát két fél között beállítja, definiálja és jogilag rögzíti. Azaz sem a király, sem a nemzet nem gyakorolhat tejhatalmat!


Önkormányzatiság
A fent idézett történelmi alkotmány rögzítette, hogy a mindenkori nemzetet a választott képviselőik révén, a hatalom egyensúlyának megtartásához milyen jogok és kötelezettségek illetik meg. A nemzetet akkor a vármegyék, egyházak, nemzetiségek képviselték. Ma úgy hívnánk, hogy önkormányzatok. Ma már nem vármegyék, hanem megyei és települési önkormányzatok. És nemzetiségi önkormányzatok.
A globális háttérhatalom és annak hazai alkotmányjogi kollaboránsai nem figyeltek valamire. Ugyanis az önkormányzatiság intézménye még létezik, még lehet élni vele. Sőt, kell is élni vele!
De nem az eddigi módon. Megint csak tisztelet a kevés fehér hollónak!
A települési önkormányzatok elvileg megadhatnák a jogot és felhatalmazást a valódi népképviselet kiharcolásához, a két kamarás parlament helyreállításához. Ezzel a felsőház kontrollja újra helyreállna. Azonban látva a többség abszolút politikai elkötelezettségét, erre semmi esély! És persze a jelenlegi parlamenti pártok részéről sincs esély!
Nyilván ugyan ilyen eredményt mutat a történelmi alkotmány jogfolytonosságának és intézményrendszerének a helyreállítása is.
Akkor mi a megoldás?
A megoldást maga az élet mutatja. Mert ha megvizsgáljuk, hogy jelenleg a magyar társadalom hány százaléka igényli a történelmi alkotmány és a Szent Korona jogintézményének helyreállítását, - meglepően kevesen vagyunk. A döntő többség nem akarja. Mindegy miért, - a teljes tudathasadás és állati léte miatt, - nem akarja. Így nem várható el tőlük, hogy egy csekély kisebbség miatt, lemondjanak eddigi monopóliumaikról, hatalmukról, illúzióikról, stb.
Ha mi vagyunk kevesen, akkor viselkedjünk is így! És éljünk ennek alkotmányjogi lehetőségével. Azaz, alapíthatunk nemzetiségi önkormányzatokat. Akár, minden meglévő településen is.
A bíztatást már megtettük páran. 2014 januárjában, Veszprémben (Griff-házban) megalakult az Országos Szkíta Nemzetiségi Önkormányzat.
Mert a szakrális értékrendünk, és Őseink iránt érzett tisztelet okán mi valójában az eredeti szkíta értékrendet éljük, vágyjuk. Akkor nevezzük nevén ezt, és lehetünk mi is szkíta nemzetiségű magyar állampolgárok. Ja, hogy az „új” nemzetiségi törvény nem ismeri el a szkítákat nemzetiségnek? Ez ne befolyásoljon bennünket! A nevezett 2011. évi CLXXIX. törvény, - bár az Országgyűlés megszavazta, a Köztársasági Elnök úr aláírta, - mégsem tekinthető alkotmányjogilag érvényesnek. Mert maguk a nemzetiségek nem szavazhattak róla, azaz illegitim. Van persze más, alkotmányjogi hiány is, de a másik legfontosabb probléma az vele, hogy az alaptörvényben is rögzített alapjogot sért.

Nemzetiség
Törvényben, csak a joggyakorlást lehet szabályozni, korlátozni. Magát a jogot nem! Azaz, nekem Isten és Alaptörvény adta jogom, hogy szkíta nemzetiségűnek valljam magam. Ez Isteni teremtett valómból, és a létezésemből ered. Így vagyok a jog (jogom) forrása. Nem pedig csak a jog gyakorlója.
Álláspontom szerint a jelenlegi nemzetiségi törvény nincs hatályban. Így, a perszonális autonómia jogával élve, teljesen jogszerűen vallottuk magunkat Szkíta nemzetiségűnek. És, mint ilyen nemzetiségűek, megint csak a jogainkkal élve alakítottunk országos önkormányzatot.
A fenti törvény, mivel nincs hatályban, nem korlátozza ezt. Ha az állam, vagy a képviseletében eljáró kormány, vagy az országgyűlés számára gondot okoz, a megvallott nemzetiségünk, bizonyítsa be, hogy a meghozott törvény legitim, mindenben megfelel a nemzetközi jognak. Ebben az esetben, eljárásjogilag az Alkotmánybíróság nem érintett és nem vehető figyelembe.
„Az alapvető jogokra és kötelezettségekre vonatkozó szabályokat törvény állapítja meg.”
Ezt hívták a fából vaskarika jelzővel. Hogy akarod korlátozni az alapvető jogaimat, alapvető jog érvényesülése vagy valamely alkotmányos érték védelme érdekében? Ha véded, és elfogadod, hogy én a jog forrása és nem gyakorlója vagyok, akkor nincs mit korlátoznod! Te, mint hivatalnok, csak a jog gyakorlója lehetsz. Persze csak akkor, ha erre felhatalmazlak, majd az elvégzett munkádat ellenőrzöm, és ha úgy döntök, a meghatalmazásom bármikor visszavonom! Ehhez képest, mit akarsz védeni, és mit akarsz korlátozni, kedves jogalkotó? Attól még, hogy én nem vagyok politikus, légyszi ne nézz hülyének.


Perszonális autonómia
Mind a nemzetközi, mind a hazai joggyakorlat, két féle autonómiát különböztet meg. Egyrészt a területi alapú autonómiát, (lásd Dél-Tirol) és másrészt a személyi, vagy perszonális autonómiát.
Ha a nemzetiségem okán élek az autonómia jogával, akkor választhatom a perszonális módját is. Egyébként is, szétszórtan élünk a Kárpát-medencében azok, akik a szkíta értékrendet teszik hitvallásukká. Tehát minden valós és természetes. Azaz, élő jogalappal rendelkezünk.
Tehát az alaptörvényben, az Európai Jogok Chartájában és az ENSZ ide vonatkozó joganyagában, együttesen elismerik a jogomat arra, hogy milyen nemzetiségűnek vallom magamat!
1. tehát szkíta vagyok
Szintén az alaptörvény szellemében alkotmányos jogommal élek, - minden nemzetiségnek joga van saját önkormányzata megalapítására…., - amikor ezt megteszem. Akár települési szinten, akár megyei vagy országos szinten.
2. tehát alapíthatok szkíta nemzetiségi önkormányzatot
Ha eddig megvolnánk, akkor van-e még kérdés? Nincs, mert nem is lehet.
A hatalomnak nincs joga korlátozni semmilyen hivatkozással a fenti, elsődleges jogaimat, mert ezeknek a jogoknak én a forrása vagyok. Az állami intézményrendszer bármely tagja, hivatala, törvényszéke, politikusa, - csak gyakorlója a jogaimnak, - feltéve, ha erre felhatalmazást adok. Eddig, a felhatalmazásom hiányában, „jóhiszeműen” gyakorolták helyettem a saját jogaimat. Köszönöm. Most már menni fog önállóan is…
Mert mától visszavonom a felhatalmazásomat, és a saját jogom okán, önállóan gyakorlom azokat. Illetve bizonyos esetekben, az általam alapított és ellenőrzött önkormányzat révén, gyakorlom azokat.
3. meghatalmazom bizonyos kérdésekben a szkíta nemzetiségi önkormányzatot, jogaim gyakorlásának az érvényesítésében, egyben ellenőrzöm is a munkáját
Támogatom az országos önkormányzat azon céljait és szándékát, hogy a szkíta nemzetiségűek számára önálló intézményeket alapítson. Mert, hogy minden önkormányzat joga ez. Így lehet saját monetáris politikája, saját oktatási-, pénzügyi-, kulturális-, gazdasági politikája. Olyan, ami a szkíta értékrendet és erkölcsiséget képviseli.
4. mivel a nemzetiségemet a fenti intézményi keretek között, a perszonális elvet követve gyakorlom, - így megszűnik minden más, eddigi, a területi elven létrejött jogi korlátozás a számomra. Azaz nem érvényesek azok a nemzeti és nemzetközi szerződések, amelyek területi hatállyal születtek!
Na, itt álljatok meg, és gondolkodjatok!
A saját, - perszonális autonómiát gyakorló, szkíta nemzetiségű jogforrásként, - döntésem alapján választhatok, hogy mely szerződéseket, jogelveket vagy jogszabályokat tartom magamra nézve elfogadottnak, melyeket pedig elutasítok.
(Trianon, EU csatlakozás, NATO csatlakozás, az Oroszország elleni EU szankciók, IMF szerződés, nemzeti tanterv, gyermekoltások, gépkocsi műszaki vizsgáztatása, okmányok, engedélyek, stb…)
Jogérvényesítés és példaadás
A fenti elveket követve, és tudatosan a jogok és kötelességek arányában képes vagyok arra, hogy az Országos Szkíta Nemzetiségi Önkormányzat munkájában részt vegyek. A létrehozott intézmények szolgáltatásait használjam, amivel elejét kívánom venni a globális háttérhatalom azon szándékának, hogy brutálisan akadályozzon saját jogaim gyakorlásában. A tisztességes élethez való jogomban. A saját természeti környezetem védelmi kötelezettségemben és jogomban. Egy alternatív, - nem hitelkamat alapú, - elszámolási rendszer használatában. Az eddig eltitkolt műszaki találmányok és megoldások gyakorlati használatában. A mesterségesen manipulált pénzügyi-, politikai-, katonai konfliktusok kizárásában és felfedésében. A valós történelmünk megismerésében és nyilvánosságában. Az egészséges táplálékhoz való hozzáférésemben.
A bőség megtapasztalásában, és annak megosztásában mások felé. A kreatív élet tapasztalatainak elérésében. A spirituális fejlődésem folytatásában.
Mindezen jogaim érvényesítésére összefogok mindazokkal, akik a hatalom egyensúlyáért és helyreállításáért dolgoznak.

Látom, hogy az önkormányzatiság jogállása és lehetőségei, egyidejűleg képesek betölteni a történelmi alkotmányunkban lévő garanciát a hatalom megosztására és a népakarat, a népszuverenitás helyreállítására. Mindazonáltal, képes a mai kor kihívásainak is eleget tenni, példát adni egy alternatív intézményrendszer további kiépítésére, hogy általa tudjuk helyreállítani a jogállamiság, a szakralitás és az emberi méltóság vágyott értékeit. A háttérhatalom struktúrájának és erőszakszervezetei elleni brutalitás viszonossága nélkül. Ésszel, lélekkel, Istennel.


Nagy Gábor
Németbánya, 2015.június 25.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése