Az önkormányzatiság nemzeti(ségi) megoldása a
globális hatalom struktúrája és jogintézményei ellenében.
Ma a Földön, többségében
olyan nemzetállamok létezhetnek, amelyek működését részben vagy egészben a
globális háttérhatalom irányítja. Ha már nem lát esélyt az irányításukra, akkor
elpusztítja őket. Ennek ellenére a világ nemzeteinek a többsége törekszik arra,
hogy egyre kisebb befolyást tudjon érvényesíteni a háttérhatalom rájuk. Egy
láthatatlan háttérhatalomról beszélhetünk. És az ellenirányú folyamatok is
többnyire nemzetbiztonsági okokból láthatatlanok eddig.
Hazai helyzetkép
A néhai Apostoli Magyar Királyság területén, az eltelt ötszáz év során,
brutális beavatkozásokkal a háttérhatalom képes volt a nemzetet lezülleszteni
az állati lét és tudatosság szintjére. Ma nem beszélhetünk tömeges
nemzettudatról, tömeges erkölcsiségről, morálról. Leginkább nem, politikai
kultúráról. Ma ez a színtér, a megvásárolható posztok, személyek, bizottsági
helyek, képviselői privilégiumok kollaborációja a hazai és globális hatalom
irányába. Tisztelet a fehér hollónak (kivételnek)!
Valójában azt a brutális támadássorozatot, amit a nemzet eddig végig élt, a
túlélésünket bizonyítja, - más nemzet már rég megszűnt, eltűnt volna. De hát ez
volt mindvégig a cél. Mi még ennek ellenére itt vagyunk és élünk! Bár a hatalom
protokollja szerinti struktúra keretei között alig vagyunk képesek a fizika
regenerációra, fennmaradásra is, - még mindig tudunk Őseink életrajzi
adatairól, történelmi tetteiről, az értékrendjükről, az Atilla királyunk által
felvállalt nemzeti szintű Keresztútról, a Szent Korona tanáról és
misztériumáról, a történelmi alkotmányunk értékéről és világviszonylatban is
egyedi értékéről.
Szóval ismerjük eredetünket, többnyire valós történelmünket, azaz a gyökereinket.
Ez az alap, a fundamentum, amelyre ma is lehet és szabad építkeznünk!
A hazai kép azért ennél sokkal összetettebb, mert ránk mindig kettős mércével
mért a háttérhatalom is, és az Ég is.
Ma Magyarországon nincs jogállamiság. A hatalom megosztása nem létezik. A
kötelességek és jogok egyensúlya nem létezik. Az igazságszolgáltatás helyett,
jogszolgáltatás és annak intézményi diktatúrája létezik. Gazdasági
függetlenségünk nem létezik. A pénzügyi szabadságunk helyett, globális pénzügyi
hitelfüggőség van. Persze ez irányítja a hazai hitelkitettségünket is. Valódi
népszuverenitás nem létezik. Az állami intézményrendszer (hivatali apparátus)
önálló jogkörökkel, lobbierővel és hatalommal bír. Valójában ez a „réteg”
irányít, hisz a politikai erőket is ez mozgatja. A hazai hatalom szintje nem a
parlamenten belüli politikai pártok kezében van, hanem az apparátus láthatatlan
kezében.
Ilyen külső és belső körülmények között, találni-e megoldást mindezekre? Mert,
hogy ha nem változtatunk, akkor a nemzet pár évtizeden belül ténylegesen
eltűnik. Bár ez a folyamat globális szinten mindenütt zajlik, ez nem vígasztal
bennünket.
Történelmi alkotmány
Bár igaz, hogy a középkorig a Magyar Királyság volt Európa leggazdagabb és
legerősebb állama. A kontinens aranyszükségletének a nyolcvan százalékát mi
termeltük és adtuk. Így mindig jutott anyagi erőforrás a nemzet
fennmaradásához, katonai kiadásokra, stb. Ahogy a Mediciek és Fuggerek
felállítottak egy másik pénzügyi struktúrát, sebezhetővé váltunk. A történelmi
események mögött, minden esetben ott találjuk a pénzügyi, láthatatlan szálakat,
és a hatalom koncentrációjára való törekvést.
A nemzet létét, - és vállalt üdvtörténelmi szerepét, - a leírt erőviszonyok és
gazdagság mellett, a történelmi jogállásunk, és elsődlegesen a Szent Korona
tana és misztériuma határozta meg! Tehát nem az aranyunk mennyisége, vagy
pénzügyi függetlenségünk. Ezek is fontosak, de a nemzet jogállása az első.
Miben volt különleges számunkra az a megoldás?
Elsősorban a Szent Korona, a legfontosabb jogalanyunk. Élő minőség, Égi
Igazság. Én Isteni Bizonyosságnak hívom. Mert minden tulajdonjog gyökere Ő. Nem
a király, nem a nemzet. Alatta található egyenrangú felekként a király és a
nemzet. Ezzel valósult meg a hatalom egyensúlya.
A történelmi alkotmány szerkezete és jogállása pont ezzel biztosította, hogy a
világi hatalom ne tudjon visszaélni a rá bízott jogokkal. Ma nincs semmilyen
hatalmi egyensúly! Igaz, ma király sincs. Bár az Apostoli Magyar Királyság soha
nem szűnt meg, nem oszlatta fel magát, idegen erő nem tűntette el. Jogilag ma
is létezik. Az évszázadok során tett globális támadások nem tudták
megszűntetni, mer égi felhatalmazású, és az üdvtörténelmünk élő vállalása okán
hallhatatlan. A globális háttérhatalom, maximum letakarni tudja csillogó multi-kultúrával,
fogyasztói társadalmi tudatprogramozással, a profit illúziójával.
Ezért az Apostoli Magyar Királyság, mint a Szent Korona országa ellen, más
stratégiát dolgoztak ki. Ha szakrálisan nem szüntethető meg, mert hallhatatlan,
- a fizikai területét szakították el egymástól és a Koronától. Valójában ez a
Trianoni gyalázat célja. Mert nem a nemzetet darabolták fel és adták oda
kétharmadát a nemzetiségeknek, önálló államuk megalapítására vagy
megnövelésére. A Szent Korona szakrális terét, a Kárpát-medencének egybefüggő
energetikai rendszerét és szakrális erejét darabolták szét. Tudatosan,
mágiával. Ráadásul csalárd módon egyből behelyezték a politika színterébe, és a
mai napig tudatosan ott is tartják. Mert tudják, hogy ezen a szinten nincs
megoldás, így ezzel a manipulációval bármeddig ott tarthatnák. Persze csak
addig, amíg ki nem derül a valós cél és módszer, valamint a nemzeti tudatosságú
emberek rá nem ébrednek a szakrális tér szerkezetére és az eredeti rendszerére.
Akkor egyenként, mindenki saját maga fogja újra meghatározni a viszonyát,
jogállását a Szent Koronához, és a már tudott és ismert szakrális rendszeréhez!
És mivel erre nem csupán magyar nemzetiségűek fognak ráébredni, - hanem
szlovákok, horvátok, délvidékiek, stb. – egy magasabb, szellemi síkon jöhet
létre a megoldás is.
Összegezve a történelmi alkotmányunk értékét és mintáját, az elsődleges
feladat, hogy a mai közjogi állapotokban az egyedüli hatalmi elem mellett
megjelenjen az egyensúly másik ága is. Igaz ma nincs király, helyette ott az
Országgyűlés, mint a politikai pártok VIP játszótere. De ne tévesszen meg
senkit a silány színészi produkció! Ez még is csak a több párt rendszerű
diktatúra maga.
Hiányzik a rég volt felsőház, az egyensúly másik eleme. A mérleg nyelve. Az
Országgyűlés már letette a bizonyítványát, sőt kétszer is! Először 1989-ben.
Akkor úgy döntött, hogy közjogilag az addig tartó kommunista diktatúrával
vallja meg a jogfolytonosságát, és ráadásul nem határozta meg a történelmi
alkotmánnyal való viszonyát. Az eredményt ismerjük…
Másodszor pedig 2013-ban. Az alaptörvény beiktatásakor. Itt sincs meghatározva
a történelmi alkotmánnyal való jogfolytonosság kérdése. Elterelő módon,
megemlíti, de nem állítja helyre a jogfolytonosságot.
Ráadásul, mindkét időpontban a politikai hatalom megfosztotta a nemzetet, a
népszavazás intézményétől, - azaz nem tekinthető legitimnek egyik
alkotmányozási eredmény sem.
Visszatérve a történelmi alkotmányhoz, a megoldás abban áll, hogy a hatalom
egyensúlyát két fél között beállítja, definiálja és jogilag rögzíti. Azaz sem a
király, sem a nemzet nem gyakorolhat tejhatalmat!
Önkormányzatiság
A fent idézett történelmi alkotmány rögzítette, hogy a mindenkori nemzetet a
választott képviselőik révén, a hatalom egyensúlyának megtartásához milyen
jogok és kötelezettségek illetik meg. A nemzetet akkor a vármegyék, egyházak,
nemzetiségek képviselték. Ma úgy hívnánk, hogy önkormányzatok. Ma már nem
vármegyék, hanem megyei és települési önkormányzatok. És nemzetiségi
önkormányzatok.
A globális háttérhatalom és annak hazai alkotmányjogi kollaboránsai nem
figyeltek valamire. Ugyanis az önkormányzatiság intézménye még létezik, még
lehet élni vele. Sőt, kell is élni vele!
De nem az eddigi módon. Megint csak tisztelet a kevés fehér hollónak!
A települési önkormányzatok elvileg megadhatnák a jogot és felhatalmazást a
valódi népképviselet kiharcolásához, a két kamarás parlament helyreállításához.
Ezzel a felsőház kontrollja újra helyreállna. Azonban látva a többség abszolút
politikai elkötelezettségét, erre semmi esély! És persze a jelenlegi parlamenti
pártok részéről sincs esély!
Nyilván ugyan ilyen eredményt mutat a történelmi alkotmány jogfolytonosságának
és intézményrendszerének a helyreállítása is.
Akkor mi a megoldás?
A megoldást maga az élet mutatja. Mert ha megvizsgáljuk, hogy jelenleg a magyar
társadalom hány százaléka igényli a történelmi alkotmány és a Szent Korona
jogintézményének helyreállítását, - meglepően kevesen vagyunk. A döntő többség
nem akarja. Mindegy miért, - a teljes tudathasadás és állati léte miatt, - nem
akarja. Így nem várható el tőlük, hogy egy csekély kisebbség miatt, lemondjanak
eddigi monopóliumaikról, hatalmukról, illúzióikról, stb.
Ha mi vagyunk kevesen, akkor viselkedjünk is így! És éljünk ennek alkotmányjogi
lehetőségével. Azaz, alapíthatunk nemzetiségi önkormányzatokat. Akár, minden
meglévő településen is.
A bíztatást már megtettük páran. 2014 januárjában, Veszprémben (Griff-házban)
megalakult az Országos Szkíta Nemzetiségi Önkormányzat.
Mert a szakrális értékrendünk, és Őseink iránt érzett tisztelet okán mi
valójában az eredeti szkíta értékrendet éljük, vágyjuk. Akkor nevezzük nevén
ezt, és lehetünk mi is szkíta nemzetiségű magyar állampolgárok. Ja, hogy az
„új” nemzetiségi törvény nem ismeri el a szkítákat nemzetiségnek? Ez ne
befolyásoljon bennünket! A nevezett 2011. évi CLXXIX. törvény, - bár az
Országgyűlés megszavazta, a Köztársasági Elnök úr aláírta, - mégsem tekinthető
alkotmányjogilag érvényesnek. Mert maguk a nemzetiségek nem szavazhattak róla,
azaz illegitim. Van persze más, alkotmányjogi hiány is, de a másik legfontosabb
probléma az vele, hogy az alaptörvényben is rögzített alapjogot sért.
Nemzetiség
Törvényben, csak a joggyakorlást lehet szabályozni, korlátozni. Magát a jogot
nem! Azaz, nekem Isten és Alaptörvény adta jogom, hogy szkíta nemzetiségűnek
valljam magam. Ez Isteni teremtett valómból, és a létezésemből ered. Így vagyok
a jog (jogom) forrása. Nem pedig csak a jog gyakorlója.
Álláspontom szerint a jelenlegi nemzetiségi törvény nincs hatályban. Így, a
perszonális autonómia jogával élve, teljesen jogszerűen vallottuk magunkat
Szkíta nemzetiségűnek. És, mint ilyen nemzetiségűek, megint csak a jogainkkal
élve alakítottunk országos önkormányzatot.
A fenti törvény, mivel nincs hatályban, nem korlátozza ezt. Ha az állam, vagy a
képviseletében eljáró kormány, vagy az országgyűlés számára gondot okoz, a
megvallott nemzetiségünk, bizonyítsa be, hogy a meghozott törvény legitim,
mindenben megfelel a nemzetközi jognak. Ebben az esetben, eljárásjogilag az
Alkotmánybíróság nem érintett és nem vehető figyelembe.
„Az alapvető jogokra és kötelezettségekre vonatkozó szabályokat törvény
állapítja meg.”
Ezt hívták a fából vaskarika jelzővel. Hogy akarod korlátozni az alapvető
jogaimat, alapvető jog érvényesülése vagy valamely alkotmányos érték védelme
érdekében? Ha véded, és elfogadod, hogy én a jog forrása és nem gyakorlója
vagyok, akkor nincs mit korlátoznod! Te, mint hivatalnok, csak a jog gyakorlója
lehetsz. Persze csak akkor, ha erre felhatalmazlak, majd az elvégzett munkádat
ellenőrzöm, és ha úgy döntök, a meghatalmazásom bármikor visszavonom! Ehhez
képest, mit akarsz védeni, és mit akarsz korlátozni, kedves jogalkotó? Attól
még, hogy én nem vagyok politikus, légyszi ne nézz hülyének.
Perszonális autonómia
Mind a nemzetközi, mind a hazai joggyakorlat, két féle autonómiát különböztet
meg. Egyrészt a területi alapú autonómiát, (lásd Dél-Tirol) és másrészt a
személyi, vagy perszonális autonómiát.
Ha a nemzetiségem okán élek az autonómia jogával, akkor választhatom a
perszonális módját is. Egyébként is, szétszórtan élünk a Kárpát-medencében
azok, akik a szkíta értékrendet teszik hitvallásukká. Tehát minden valós és
természetes. Azaz, élő jogalappal rendelkezünk.
Tehát az alaptörvényben, az Európai Jogok Chartájában és az ENSZ ide vonatkozó
joganyagában, együttesen elismerik a jogomat arra, hogy milyen nemzetiségűnek
vallom magamat!
1. tehát szkíta vagyok
Szintén az alaptörvény szellemében alkotmányos jogommal élek, - minden
nemzetiségnek joga van saját önkormányzata megalapítására…., - amikor ezt
megteszem. Akár települési szinten, akár megyei vagy országos szinten.
2. tehát alapíthatok szkíta nemzetiségi önkormányzatot
Ha eddig megvolnánk, akkor van-e még kérdés? Nincs, mert nem is lehet.
A hatalomnak nincs joga korlátozni semmilyen hivatkozással a fenti, elsődleges
jogaimat, mert ezeknek a jogoknak én a forrása vagyok. Az állami
intézményrendszer bármely tagja, hivatala, törvényszéke, politikusa, - csak
gyakorlója a jogaimnak, - feltéve, ha erre felhatalmazást adok. Eddig, a
felhatalmazásom hiányában, „jóhiszeműen” gyakorolták helyettem a saját
jogaimat. Köszönöm. Most már menni fog önállóan is…
Mert mától visszavonom a felhatalmazásomat, és a saját jogom okán, önállóan
gyakorlom azokat. Illetve bizonyos esetekben, az általam alapított és
ellenőrzött önkormányzat révén, gyakorlom azokat.
3. meghatalmazom bizonyos kérdésekben a szkíta nemzetiségi önkormányzatot,
jogaim gyakorlásának az érvényesítésében, egyben ellenőrzöm is a munkáját
Támogatom az országos önkormányzat azon céljait és szándékát, hogy a szkíta
nemzetiségűek számára önálló intézményeket alapítson. Mert, hogy minden
önkormányzat joga ez. Így lehet saját monetáris politikája, saját oktatási-,
pénzügyi-, kulturális-, gazdasági politikája. Olyan, ami a szkíta értékrendet
és erkölcsiséget képviseli.
4. mivel a nemzetiségemet a fenti intézményi keretek között, a perszonális
elvet követve gyakorlom, - így megszűnik minden más, eddigi, a területi elven
létrejött jogi korlátozás a számomra. Azaz nem érvényesek azok a nemzeti és
nemzetközi szerződések, amelyek területi hatállyal születtek!
Na, itt álljatok meg, és gondolkodjatok!
A saját, - perszonális autonómiát gyakorló, szkíta nemzetiségű jogforrásként, -
döntésem alapján választhatok, hogy mely szerződéseket, jogelveket vagy
jogszabályokat tartom magamra nézve elfogadottnak, melyeket pedig elutasítok.
(Trianon, EU csatlakozás, NATO csatlakozás, az Oroszország elleni EU szankciók,
IMF szerződés, nemzeti tanterv, gyermekoltások, gépkocsi műszaki vizsgáztatása,
okmányok, engedélyek, stb…)
Jogérvényesítés és példaadás
A fenti elveket követve, és tudatosan a jogok és kötelességek arányában képes
vagyok arra, hogy az Országos Szkíta Nemzetiségi Önkormányzat munkájában részt
vegyek. A létrehozott intézmények szolgáltatásait használjam, amivel elejét
kívánom venni a globális háttérhatalom azon szándékának, hogy brutálisan
akadályozzon saját jogaim gyakorlásában. A tisztességes élethez való jogomban.
A saját természeti környezetem védelmi kötelezettségemben és jogomban. Egy
alternatív, - nem hitelkamat alapú, - elszámolási rendszer használatában. Az
eddig eltitkolt műszaki találmányok és megoldások gyakorlati használatában. A
mesterségesen manipulált pénzügyi-, politikai-, katonai konfliktusok
kizárásában és felfedésében. A valós történelmünk megismerésében és
nyilvánosságában. Az egészséges táplálékhoz való hozzáférésemben.
A bőség megtapasztalásában, és annak megosztásában mások felé. A kreatív élet
tapasztalatainak elérésében. A spirituális fejlődésem folytatásában.
Mindezen jogaim érvényesítésére összefogok mindazokkal, akik a hatalom
egyensúlyáért és helyreállításáért dolgoznak.
Látom, hogy az önkormányzatiság jogállása és lehetőségei, egyidejűleg képesek
betölteni a történelmi alkotmányunkban lévő garanciát a hatalom megosztására és
a népakarat, a népszuverenitás helyreállítására. Mindazonáltal, képes a mai kor
kihívásainak is eleget tenni, példát adni egy alternatív intézményrendszer
további kiépítésére, hogy általa tudjuk helyreállítani a jogállamiság, a
szakralitás és az emberi méltóság vágyott értékeit. A háttérhatalom
struktúrájának és erőszakszervezetei elleni brutalitás viszonossága nélkül.
Ésszel, lélekkel, Istennel.
Nagy Gábor
Németbánya, 2015.június 25.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése